Yapımız hassas falan değil aksine kadınlar erkeklere nazaran çok güçlüdür evet duygusalız çünkü duygularımızı erkekler gibi bastırmamız gerektiği öğretilmedi. Erkekler yüzeyseldir derin düşünemezler (bknz bir önceki sava neden çünkü gerek yok derin düşünmelerine) Malesef özellikle toplumumuzda erkeklerin üzerindeki yük daha fazla (bastırılmışlıkları ,toplumsal rolleri ,cinsel kaygılar vs)
amaaaaan uzar da uzar kısaca Herkes için feminizm demek istiyorum👊🏼