Ozgesirin Atak nasıl hesaplanıyor kızlar banada öğretin. Bir uygulama filan mı var hemen indireyim Benin oğlan gene kuduruyor 🙄👶😂
idil1990 Ozgesirin atak haftasi hesaplama yaziyorum googleye ordanda cikiyor ama bi bak istersen 😊 dogmasi gerektigi gunu yazman gerekiyor
Bernauslu Ozgesirin 40 haftaya göre olan tahmini tarihi yazıyorsunuz. Mesela ben sezeryan doğum yaptım 17 aralıkta normal olsaydı eğer 40 haftaya göre 27 aralıkta doğum olacaktı. 27 aralığı yazmam gerekiyor oraya.
Deletedmom114 Ne zaman baksam fırtınalı, doğduğu günden beri 🤦🏻♀️ Bazen diyorum eylül değil de lodos felan mı koysaydık adını 🙇🏻♀️🙇🏻♀️🙇🏻♀️
biryazmasali Deletedmom114 okadar haklısın ki sürekli atakta 45 günü bitridm dedim sevindim bakmadm 2 gün sonra yine baktım hopp 21 günlük atak nefes alamadım ne zmandır