dugmeninAnnesi Aynı dönemden geciyorum bende göndermek isteyen olursa evolvia ac mama alabilirim bende
Acemianne88 dugmeninAnnesi merhabalar instagram adresim sunumsever88 bana da yazarsanız yardımcı olmak isterim
dugmeninAnnesi Deletedmom20 alabilirim sizin icin sorun degilse cunku gercekten ihtiyacim var 2 gunde 1 kutu mama yiyor ne kadar takim varsa sattim en son alyansimi sattim yetisemiyoruz cunku
Princesmotherr [bilinmeyen] bende orduda yasadim bi donem.Illaki ortak tanidiklarimiz vardir cevrem Baya var orda.ordaki arkadaslarimla iletisime gecebilirsem yardimci olabilirim.
Princesmotherr [bilinmeyen] onceden tasbasindaydi simdi fidangorun alt sokagina tasindi diye biliyorum.oranin sahibi hayran abla.bi hayran ablayla konuşayım.bide tempo fm in sahipleri erden abiler var bide onlarla iletisime geceyim.cunku onlar ihtiyaci plan ailelere yardimci oluyolardi.Ben ordaykende birlikte yapıyoduk.sana da yardımcı olabilirler diye dusunuyorum.
SedaOktenzbier çok üzlüyorum bu bebeklere :( şimdi 2 kutu alsam neye yarıcak ki? size kalıcı çözüm lazım madem :(
Princesmotherr [bilinmeyen] simdi gec oldu arayamam onlari.yarin ulasmaya calisicm her birine.bide belediyeler kaymakamliklar bez mama yardimi yapiyodu onlari denediniz mi? Size kalıcı cozum lazim cunku.sizi çok iyi anliyorum ama dogrusu da bu.aahhhh keske orda olsaydım.hala orda yasiyo olsaydim.bide orduluyum deyince canımdan can gitti😭😭😨
Princesmotherr [bilinmeyen] allah yardımcınız olsun.dedimya keske orda olsaydım.ordu,ordulular...benim için çok baskasiniz.❤ hic istemediğim seyler geldi benim basima orda ve ailemin yanina geri dönmek zorunda kaldim.buyuk olay yaşadık orda bütün ordu duydu.sende duymussundur mutlaka.sonra kendime yeni bi hayat kurdum ve 5 aylik bi oglum var.hic bir zaman umudumu kaybetmedim ben.sende oyle yap allah bi kapiyi kapatırsa bi kapiyi acar.😊
Deletedmom02 Princesmotherr yorumları okudum tek tek elimde olsa bende yapardım ama sizin desteğiniz çok hoşuma gitti Allah sizden razı olsun 👏👏👏
Princesmotherr Deletedmom02 benim oglum diyet mama yiyo sut alerjimiz var.bizimde mamamiz yetmiyo.bana da burdan bi annemiz yardimci olacak bebegi mamalri yemiyomus oda bana gönderecek saolsun.allah ondan da razi olsun.
Princesmotherr [bilinmeyen] izmirliyim ben.izmirdeyken ordulu biriyle tanistim.çok sevdim asik oldum ve daha 17 yaşındayken evlendim onunla ve orduya gelin geldim.orda evim ailem esim isim... Herseyim o kadar guzeldiki o kadar mutluydumki.ama bi sabah 7 de telefonum caldi kayinpederim ariyodu ve bana pat diye esimin vurulup öldürüldügünu soyledi.ben 19 yasindaydim daha bir bucuk yillik evliydik.oda 26 yasindaydi.bana ilk once alacak verecek davasi demişlerdi.cenazeyi kaldıracagimiz gün ogrendim isin dogrusunu megerse benim uğruna herseyi yaptigim kocam sevgilisinin evinde sevgilisinin babasi tarafından öldürülmüş.salih utku isik cinayeti.duymuş olabilirsin.26 haziran 2011de başlayan rüyamdan 19 aralık 2012 de uyandim.kusura bakma çok uzun oldu ama hala icim yaniyo.bi ordulu goruncede sanki yıllar önce kaybettiğim kardeşlerimden birini bulmus gibi oldum 😊
Yekta42 Princesmotherr çok özür diliyorum sizi aldatan birisi ve sevgilisinin evinde yakalanan birisi için neden üzülüyorsunuz
Berna Princesmotherr rabbim yardımcn olsun içine inşirah ferahlığı versin. Çok zor bir durum ki gör yaşayana nasıl zordu
Cur_cun Princesmotherr canm benmde oğlumun süt alerjisi var yemior neocate almıştım lazımsa sana verebilirim 6-7 kutum var hiç açılmamış