Merhaba 😊 benimde 4 aylık kızım var gaz sancısı bizi canımızdan bezdirdi daha yeni düzene girdi kendi çıkarabiliyo şükür Bio gaia diye bi damla var bizde o işe yarıyordu bende sizin gibi çok dikkat ediyordum yediğime içtiğime yinede oluyodu.Şimdide herşey yiyorum şükür, inşallah çabucak rahatlar kuzucuk gerçekten çok zor oluyo.