Bebeğim 3 aylık ve aşırı elini emiyor. Şuan tam 4 dakikadır hiç durmadan elini yumruk yapmış ve emiyor. Eli kıpkırmjzı oluyor. Bayada halinden memnun. Elini çekince kızıyor. Bu neden olabilir acaba. Sürekli ama sürekli eli ağzındaaa. Elinin hepsini soksa ağzına sokck yani. Ve emdikten sonra kusuyor. Emzik istemiyor o an