1 aylık bebeğim var. Şu sıralar uykusunda çok tuhaf sesler çıkartıyor. İnliyor sızlanıyor bazen de aniden bağırıyor. Ve geriyor, ıkınıyor ardından tekrar uykuya dalıyor. Gazı mı var yoksa nefessiz mi kalıyor anlayamadım. Bu durumu yaşayanlarınız var mı