Oğlum 3-4 gündür aşırı huysuz sürekli ağlıyor ve kafasında Konak yüzünde kızarıklık vardı doktora götürdüm doktor yüzü egzama olmuş ve alerji dedi yediklerine dikkat ederek neyin alerji yaptığını bulacaksın dedi..krem ve damla verdi bu konuda bilgisi olan ben yarın süt ve süt ürünlerini kesersek başlıcam Allah yardımcımız olsun çok zor bir durum sürekli ağlayan bir bebek çaresizce beklemek