Meyra1 Benim sen çok agrıyor. Kızımı yıkarken kitleniyor ağladı aglıcam onderece oluyor. Ayakta çok iş yapıncada çok agrıyor. Eskiden böyle bsey yoktuda🤷🏻♀️🤷🏻♀️😭
Jasminix Nida07 epidural yapmadım ama spinal sezeryan oldum anestezi uzmanı günde 3 bardak nescafe ve bitter çikolata ye dedi bel ve baş ağrısı olmaması içinmiş bende içip yedim ve hiç bi ağrı kalmadı şükür sizdede varmıydı böyle bişey?