Merhaba arkadaşlar 🌹 4 aylık bebeğim var sadece anne sütü ile besleniyo bebeğim göğsümün birini emerken diğerinden damlayan sütü ve sağdığım sütü buzluğa atıyorum.Dayanabilirsem Ramazanda oruç tutarken o sütleri kullanırım diye düşünmüştüm tutamayacak olursam ek gıdaya başlayınca yoğurt yapayım diye düşünüyorum nasıl olur bilmiyorum.Duyan yapan var mı merak ettim 😊