Benim kızımda da gerilik çıkmıştı ilk ultrasonda bir ay bekle dediler sonda tekrar çektirdik baktık düzelmemiş 4. Ayda ortopediye gitttik cihaz takacağız dediler Tübingen cihazı 1 ay 24 saat kullandık ve sonucunda çok şükür düzelmişti bu durumda tek yapılacak şey ihmal etmeden USg çekilip geç kalmadan tedavi edilmesi 6 Aydan sonra bebekler çok hareketli olduğu için cihaz kullanılamıyor maalesef