Gamzelii1 Merhaba güzel anneler 2.5aylk bebeğim var mama meme olarak emzryorm ilk aptamil ile başladık çok kusturdu öneri ile bebelac gold kullanyorm fakat doğru düzgün kilo aldırmadı golden goat önerdiler keçi sütü kullanan var mı?