rabia22 şuan sleppi kullanıyorum yan lastikleri bizdede aynı şekil derin izler yapıyordu belden iyi ama alttan dar geliyordu bende iç lastiginide degilde dış lastiğini makasla kesiyorum iç lastiği yirtmamaya dikkat ediyorum sizdirmasin diye şimdi sıfır iz hiçbir sorun yok denemeni tavsiye ederim iç lastigide bacak arasına denk geliyor