Arkadaşlar merhaba kuzum 4 aylık dün gece tuvaletini yapamıyordu öyle bir kasılıyordu ki doktor fitil vermişti yarım fitil verdim sanki vermemle çok canı yandı susturamadık kıpkırmızı oldu daha çatladı neredeyse birden bi doldurdu altını rahatladı biraz ama hala kasıyor yapamıyor versem mi bir daha fitil eşim çok pimpiriklidir hemen hastaneye gidelim dedi bu sefer tedirginim virüsten dolayı şaştım yaşayan var mi bu durumu bugün 5 kere yaptı kabız olsa hiç yapmaz diyeceğim ama aşırı kasılıyor ya üzülüyorum elimden birşey gelmiyor