Busraeskin sab simplex asıl gaz damlası olan zaten. Tek başına da etki eder diye düşünüyorum. Biogaia da bağırsak için probiyotik. Ben hep ikisini beraber kullandım. Şu an 3 buçuk aylığız şişeler bitince bırakmayı denemeye başlayacağım yavaştan bakalım hala gaz oluyor mu. Aklında olsun zor oluyor ama ben her akşam yemekten önce mutlaka 1 tatlı kaşığı kimyonu suyla yutuyorum gaz olmasın diye. Bu da çok etkili. Bir de her gün rezene anason kimyon tohumu karışımı çay içerim mutlaka. Hem süt artıyor hem gaza iyi geliyor.