Busra28 benim bebeğimdede olmuştu. 1. Ayı doldurunca kalmadı hiç biri. Bebek sivilcesiymiş onlar. Hiçbir şey vermedi bizim doktorumuz. Bebeğin dış dünyaya tepkisi olduğunu söyledi ve geçeceğini söyledi. Anne sütü ile sil demişti. Dediği gibi de oldu geçti