Dyg_brn Kızlar 4,5aylık bebeğime hangi bezi tavsiye edersiniz sizler ne kullanıyorsunuz, ben molfix ve sleppy den memnun kalmadım :(
Deletedmom268 Dyg_brn merhaba ben mınıes kullanıyordum suan avm lere gitmemek için bez degıstır dım bım ın bezine geçtım cok guzel mış ilk defa aldık begendım baya. Mınıes e gore kalın biraz ama aradım ozellık mınıes biraz ince idi artık ıdrar yapınca toplanıyor du arasında 5 numarası.
Dilekci E Dyg_brn ebebekten Baby Me hem uygun hem kremli çok güzel memnunuz birkaç paket alımında diğer paket yarı fiyatı stok yaptık eve
Kbraldmr Dyg_brn tabiki prima premium care. Kızım 1 yaşında doğduğu günden beri kullanıyoruz ve çok memnunuz 😊
Deletedmom114 Canbebeden çok memnunum. Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum, yeni çıkan lila paketine daha bittim 💁🏻♀️ İlk 10 gün sleepy kullandım natural olandan resmen vasat 🤦🏻♀️ hem pişik hem çiş bile sızdırma yaptı
Dyg_brn Deletedmom114 evet sleppy ve molfixte yaşadım ben de o sorunu :( can bebe kısa bi süre kullanmıştım hediye gelmişti çok az dı ama sanırım iyi gibiydi ya :)
Denizinmomuuu E bebekte baby Me çok memnunum hem uygun hem çok rahat hiç sızdırma yaşamadım çok memnunum
Eslemervaninannesi Denizinmomuuu prima kullaniyoruz diger bezler pisik yaptigi icin ama prima maddi olarak zorluyo baby me bende denemek istiyorum ama cesarette edemiyorum hic pisik yaptimi sizde bebeginin cildi hassas mı
eylulb Prima en iyisi bence. Bende sleepy minies denedim bu yeni çıkan baby turco da denedim ama çok kalın geldi bana. Toplu alınca uygun oluyor.
H_y_c Ben sleepy natural molfix minies denedim hepsinde çişi ve kakayi sızdırdı. baby turca aldım ilk paketi bitti çok memnun kaldım sızdırma pişik vs olmadi sonra aldığım paket ilkiyle değişikti bezin dışı ve yapısı ve sızdırma yapıyor yıldım artık 🤦
Dyg_brn H_y_c çok zor ya düzgün bısey denk getirip devam ettirmek valla been de araştırıyorum paso bakalım karar kılcam artık birinde 🙈kullandıklarımhep vasattı
Denizinmomuuu Eslemervaninannesi çok hassas herseye kızarıyor ama hiç pişik olmadı ya belki güleceksiniz ama ben doğduğundan beri banyo yaptırırken poposunu Dalan yeşil sabun varya onunla yıkıyorum annem öyle yapmamı söyledi o yüzden hiç pişik yaşamadık ama siz yine de iyice araştırın olmadı deneme paketleri var ondan alıp deneyebilir siniz.
Eslemervaninannesi Denizinmomuuu yok kuzum niye niye guleyim ben her altini actigimda yesil sabunla yikiyorum
Deletedmom423 Molfix, molfix pure soft, pirima, slepy, komili hepsini kullandım canim şimdi can bebe kullanıyorum gayet memnunum