Kelebek Kızlar miniçonun sitesinden Similac mama sipariş verdim ilk defa alıyorum mamayi. Ölçeği farklı boyuttaymış ama içinden ölçek falan çıkmadı. Bilgisi olan var mi?
Aaylin Kelebek vardir canim ölçeği biraz derinlerde olabilir, kasigi iki olcek oluyor. Yani iki olcek suya bir kasik similac.
cokcocuklu Kelebek ben kullandim evet diger ölçeklerden büyük mesela bebelac kullanirken 30 cc suya 1 ölçek koyuyordum bunda 1 ölçek 60 cc ye koyuyorum ölçeği büyük diğerinden
Duruyaman Kelebek net bilmiyorum ama her mamanın aynı galiba. Eski mamanızın ölçeğini de kullanabilirsiniz bence. Araştırdıktan sonra
Kelebek Aaylin canım kaşıkla bakmıştım yoktu şimdi çatalı iyice derinlere daldirinca cikti çok teşekkür ediyorum herkese ❤