Merhaba bebeğim 2 ay 7 günlük,bugün hem kontrole hem rota aşısı olmaya gittik doktora.doktorumuz artık gerçek resimli kitaplar almamı ,onunla bol bol konuşmamı hikaye okumamı ve oyun halısı almamı söyledi.Zaten araştırıyorum ama acaba burda bana gerçek resimli kitap (hayvanlar,kavramlar vs)ve yayınevi tavsiyesi verebilecek olan anneler var mı? Bu arada sınıf öğretmeniyim ama söz konusu çocuk değil bebek olunca çok da tecrübem yok:) şimdiden teşekkür ederim sizlere…sağlıkla kalın