Bebeğinizi düşürdünüz mü? Herşey bir kaç saniye içinde oldu sadece su almaya gitmiştim alnı birazcık kızardı çok ağlamadı virüs korkumdan hastaneye gitmedim hafif kızardı şişmedi evde gözlemliyorum olağan dışı birşey yok 😢 Vicdan azabı çekiyorum Bişey olmaz inşallah 🤲🏻 Olmaz dimi