sevgi91 bencede prima premium care almalısınız gerçi her bebeğe yaramayadabiliyor, 1 numara ben e bebekten kutulu almıştm içinde 92 adet vardı 2 kutu kullandık sonra 2 numaraya geçtik ilk zamanlar zaten çok değiştiriyorsun altını çişte olsa ufak olunca