Hllugr bence doymuyor değil bebek reflex olarak devamlı aranıyordur o sen emzirip bide mamayı veriyorsan biberrondan hem midesi kalkıyor ve mide kapasitesi küçük olduğundan ne vAr ne yoksa çıkarıyor aynısını benim başımada geldi doktora söyledim be doktor demekkki doyuyor azalt mamayı dedi ve artık mamayı kestik kilo alımı iyi olduğu için hala daha aç olmadığı takdirde mamayı dayadım mu kusar ama eğerki açsa o biberonu nasıl çekiyor görmen lazım