Arkadaşlar bebeğimin kasık taraflarında derisi soyulur gibi oluyor hafif kızarıklığıda var etide üst üste havada alcak Gibi biyer değil daha önce böyle olmamıştı son 2 haftadır çoğaldı acaba bezdenmi oluyor yada ne yapmam gerekir bilen varmı ?? 45günlüğüz