Ben tek başıma gün aşırı yıkıyorum banyoda tabureye oturup kucağıma alıyorum duş başlığında bacağımın arasına sıkıştırıyorum üstüne gelecek şekilde üşümesin diye gayet güzel yıkanıyor Bi taraftan konuşuyorum onunla hem tentene temas yapmış oluyoruz anne bebek arasındaki bağı güçlendiriyor bir cok doktor öneriyor bunu Bi taraftan
https://youtu.be/jcYr1aNKUOU bu müziği açıyorum çok hoşuna gidiyor bitince ikimizde havlularımızı giyinip hızlıca oturma odasına geçip giyiniyoruz 😁 çok sakin olmanız lazım bebek sizi hisseder huzursuz panik olursanız ağlamaya başlar 😇