Kızlar benim bebeğin kakasi da suluydu şimdi katılaşmış yani ek gıdadan olduğunu biliyorum ama ilk olunca çok korkuyorum anormal bi durum mu var diye
Ayrıca kızım her kaka yapacağı zaman ıkınıyor bu kabız olduğunu mu gösterir
Ben bezi actigimda çok aşırı katı bi kaka görmüyorum peki neden ıkınıyor bazen ağlayasın geliyor