13349 2 ay 2 günlügüz dün 2. Ay aşılarımızı olduk ama malüm virüs nedeniyle ebe konusmadı bile aşıyı sordugum da da hastaneye git dedi. Nasıl oluyo nerde yaptrıyorum ne zamana kadar yaptırmam gerek
Deletedmom268 13349 merhaba canım bebegin takibini yapan Dr bir tablo hazırlamıstır kimisi 2 ve 4 ay diyor kimisi 3 5 ay dıyor takibini yaptırdın dr un soyler. Baska aşılar da var özel. Bizim rota 3 ve 5 ayında olacak Allah izin verirse bir hafta sonra evde vercen kendım rotayı.
mrvt01 13349 Ben 3 ve 5 ye yaptırdım. Çünkü 2 ve 4. Ay aşıları zaten ateş yapıyor. Yani benim oğlumda öyle oldu. Bide rotavirüs ağır olur diye düşündüm. Ama rotarix aşısı hiç bir yan etki yapmadı benim oğlumda.
1fgn Biz 2.ay aşılarımızı yaptırdığımız gün yaptırdık rotayi sağlık ocagından.cikip hastaneye gittik. Doktorumuz 2 doz dedi ilki 2.ay ikincisi 4.ay da yapilacak. 3.ayda yapılan da var sanırım onun hakkında bilgim yok.
13349 Deletedmom268 devamlı gittigim bi dr yok eşim asker dogumdan 10 gün sonra göreve gitti ben izmire annemlerin yanına geldim . Dısarıya cıkamıyoruz kaldık evde . Bi saglık ocagına gittik o kadar. 3 aylık olnca o zaman. Götürcem inşallah yavrumu . Teşekkür ederim 🙏🏻
Nurkara21 Evet evde verilebilir sağlık ocağı hemşiresine söyleyin ama yavaş yavaş verdi bizim hemşiremiz kusarsa diye yarım saat önceden bişey yedirmeyin denildi kusarsa boşa gider diye bizimkini arabada verdik sağlık ocağına dezenfektan ekibi geldi çünkü 🙈
SeymaninMasali 13349 ben eczaneden aldim kndim evde verdi verdikten sonra 2 saat hic su vermemen gerekiyor
Hunili Ayda yapılamazsa 6. Ayda yapılabilir mi? Malum durumlar gitmek istemiyorum birde başımıza pandemi çıktı 😔