Ipekk
Arkadaşlar şuan ücretsiz izindeyim iznimin bitiminde istifa edebilimiyim ne kadar önceden bildirmem gerekiyor veya yinede o ihbar süresini çalışmam gerekir mi? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim.
Kuzeynep
Bende şurda bekliyim şubatta bitiyor iznim istifa edicem bende 😊
Nily
Bende bekliyim😱
Ipekk
[bilinmeyen] ücretsiz bitince mi? Çalışmanız gerekmedi mi
Ipekk
[bilinmeyen] hadi ya bilidiim kadarıyla önceden bildirmek gerekiyor da iş yerine umarım benimkide öyle olur🙏🏻
Ipekk
[bilinmeyen] bende dsi çalışıyorum aslında kadrolu olarak yani. Öyleyse verebilirm 🤔
Ipekk
[bilinmeyen] aynen öyle yapayım bitmeden teşekkür ederim 😊