Kizlar bebegimin pisigi bir turlu gecmiyor 3 aylik olduk yaklasik 20 25 gundur boyle . gecsede hemen tekrarliyor anlamadim Sudocrem hametan desitin arko pudra zeytinyagi heersey denedim yine nokta nokta kirmizilik var hafif . Sut alerjisi
Laktoz intoleransi vs okudum endiselenmeye basladim .
kusmamiz yok
uykusunda bazen ikiniyor sesli kaka yapiyor ama hic kakasiz bezimiz yok .
cok uykusu geldgnde kendini geri geri atiyor kiziyor ama mememi emiyor kilo alimimizda olmasi gerekenin ustunde gidiyor sadece uc gundur kakasinda mukus farkettim ve suluydu acaba balgammiydi yada usuttumu dedim ama su an oda yok kaka yesil puturlu yada sari puturlu normal yapti bugun . cozemedim noldgunu basina gelen varmi yardimci olurmusunuz