Benim oğlum 3.5 aylik doğdu doğalı uykumuz hep sorunlu bu ay iyice değişti uyutuyorum uyanıyor 5 dk sonra tekrar uyumak istiyor uyutuyorum en fazla 30 dk uyuyor yine uyanınca sürekli ağlıyor hep uyumak istiyor tek uyursa susuyor siz ne yapıyorsunuz ben şaştım ne yapicami birde bu aylarda olan bebekler oyun halısında oynuyormu benimki onuda oynamıyor birşey beğenmiyor tek uyku uyumak istiyor ama uzun uyumuyor