Kızım 6 ay 1 günlük , 5 buçuk aylıkken elma vermiştim güzel yiyordu yemeklere merakı vardı, bi hafta önce çok kötü hastalandı bronşit başlangıcı dedi doktor hava verdi , bir dolu öksürük ilacı verdi. İlaçları red edince bence daha fazla zorlamadım ek gıdayı da red etmesin diye vermedim. Şimdi de ilaçlar bitti kızım iyileşti ama ek gıdayı bir türlü kabul etmiyor. Nasıl alıştıracağım nasıl beğendireceğim ? 😢