Oğlum 2 ay 3 günlük 1. Ayda yüzü ufak sivilcelenme kabarma hafif döküntü oldu isilik dediler süt alerjisi dediler, ben aptamil kullanıyordum sma gectim 2,3 gün snra öyle oldu bilmiyorum mama değşşikliğinden yada süt alerjisi de olblr dediler her ihtimal dr aradım neocate kullanmamı istedi bebeğim zayıf acaba kiloda aldırırmı ve neocate mamanın çeşitleri var sormayı da unuttum, neocate gold, neocate junior, neocate lcp, neocate ınfant, neocate syneo hangisini kullanmalıyım kullanan annelr yardımcı olrmsnz