Melikedoruk
Merhaba 6 aylık oglum var normalde mamayla besleniyor fakat dünden beri hicbir şekilde mamadan icmiyor hic birşey yemiyor ek gıda dahil . Huzursuz uykuya dalamıyor. On alt dışı patladı patlıcan dedi doktorumuz salya zaten asiri . Sizdede boyle oldumu yavrum resmen ac yatiyor sasirdim napicagimi
G_ADAN
[bilinmeyen] merhaba, bi sorum olacak bizimki de patladı patlayacak doktor 1 hafta 10 güne patlar dedi şu an aşırı kaşıtısı ve salyası var. Merak ettiğim diş çıktıktan sonra bu salya ve kaşıntı geçiyor mu?😊
G_ADAN
[bilinmeyen] teşekkürler 😊