Zydy Lâ ilâhe illâ ente subhâneke innî kuntu minez zâlimîn(zâlimîne). ”Anlamı: “Senden başka ilâh yoktur. Sen her türlü noksanlıktan, eşi-ortağı olmaktan uzaksın. Şüphesiz ben kendine yazık edenlerden oldum” (Enbiyâ 21/87) niyâzında bulunmuştu.
Zydy BEGENE basın kusura bakmayın böyle sayamadım hakkınızı helal edin ve kaç tane okuyorsanız bana yazin
shmsevval Zydy güzel bir şeye vesile olup yazmışsınız. Bu ayetin sayısını tutmanıza gerek yok ki. Herkes gönlünde ne kadar varsa çeksin tövbesini kendi samimiyetiyle yalvarsın yapsın. Okuduk teşekkür ederiz