Kızlar 20 gün önce erken doğum yaptım 32 haftalık doğdu bebeğim 2 buçuk hafta küvezde kaldı orda 50 cc süt verdiklerini söylüyorlardı ben eve getirdim 2 3 saatte bir 20 cc anca veriyorum binbir çabayla sütü sağıp biberonla veriyorum meme hiç almıyor zaten hep uyuyor zorla kaldırıp içirmeye çalışıyorum napmam lazım