Habis07 sürekli aynı tarti da takip önemli.özel de doğum yaptım 5. Gün kontrole yine aynı doktora gittik doğumda kaybettiği kiloyu geri almıştı Problem cikmadi ama sonra kontrole oraya götürmedim.devleté götürüyorum özel de guvenmiyorum hemen mamaya baslatır ya da başka başka durduk yere test ister diye. En iyisi kendinize devlette doktor bulun sağlık ocağı da cok sağlıklı olmuyor malesef.ben ankara Üniversitesine götürmeye başladım çok memnun kaldım GATA yakın orası da iyi çoğu kişi memnun orayı tercih edebilirsiniz.