Bebeği geçirenler,belirtilerini ve nasıl anladıklarını paylaşabilir mi?
İdrarda koku ağlama huzursuzluk kusma kilo alımının azalması
İdrar tahlili yaptı doktorumuz 2 haft antibiyotik kullandık ve geçti şükür