Benim kızımda hiç almadı çığlık çıplığa morardığını biliyorum göğsümün altında ama sütüm yoktu zaten fışkırırcasına, olanıda 3 hafta sağıp berdim doğduğundan beri mama veriyorum aptamil kullanıyoruz bazı bebekler obur olur dedi doktorumuz ben ozamanlar 30 cc veriyordum birgün kızım deli gibi ağladı bende mamasını yedi aç değildir diye açlıktan ağladığı aklıma bile gelmedi doktora götürdük ve 60 cc mama içmiş doktorumuz dedi 30 bitiriyorsa 60 yap 60 bitiriyorsa 90 yap bebeği sınırlama kendisi karar versin ne kadar içmek istediğine dedi ve böylece sende bebeğinin ne kadari içtiğini bilmiş olursun hep bir tık fazla yap dedi bende öyle yaptım 60 cc içiyordu