Ozgeackgz-0 Bu gün 2 ay 2 günlük oğlumun verem aşısı yapılacaktı yetişemedim sağlık ocağı kapandı ne yapmalıyım pazartesi yapılır mı 2 ay 5 günlük olucak
Deletedmom54 Ozgeackgz-0 2 aylık aşıları toplu yapıyorlar,belirli gün verip diğer bebeklerle beraber 🙄 size gün saat vermemişlermiydi?
BrcAzra Ozgeackgz-0 gün vermediler mi acaba 10 kisi toplaninca asiyi yapiyorlar diye biliyorum bide gunduz gitmek gerek ama 3 günlük gecikmeyle bisey olmaz diger asilarda ona gore yapilir ☺
nyesildal Ozgeackgz-0 verem aşısı için sağlık ocağı bir gün belirleyip topluca yapıyor tüm bebeklere, ayda bir gün sadece o yüzden bir hemşire ile görüşün olmazsa hastanede yaptırmanız gerekebilir çünkü.
Ozgeackgz-0 nyesildal ya dün iki tan yaptılar aşı cuma da verem aşısı yapılıcak dedi. Ama sağlık ocağı akşam 5.30 da temizleniyor 7 ye kadar burdayım getirirsin dedi bende 6 gibi gittim kapalı
nyesildal Ozgeackgz-0 anladım, bizim sağlık ocağındaki hemşire bana telefonunu vermişti, sorularımı da cevaplıyor hemen sağolsun, size de numara verdilerse bir mesaj atıp sorun isterseniz ondan gelen cevaba göre hareket edersiniz.
anakraliceee @Ozgeackgz-0 saglik hemşirenizi arayın ben aşı günü gidememiştim ertesi gün gitmiştim yapmmislardi 15 gün sonra gel eğer 15 gün sonra gelemezsen haber ver bi 15 gün daha atar demişti