Sademm Merhaba kızlar mamayı nasıl yapıyorsunuz ? Mesela ben 4 ölçek yapacaksam ilk önce suyu 120ml koyuyorum biberona daha sonra mamayı ekliyorum ama şunu fark ettim mamayi ekliyince 150 ml yaklasiyor 🤷
Emirasaf_e Sademm bizde once su sonra mama koyuyoruz icine kati bisy attigimiz icin su yukari cikiyo seker atilan cay gibi