3 ayda bir olanıda var her ay olanıda var diye biliyorum canım ben sağlık ocağındaki ebeme sormuştum istersen 3 ay olanı vurulalım istersen 1 ay olanı ama vücuduna birdeb hormon yüklendiği için pek sağlıklı değil ve kıllanma aşırı kilo falan yapabilir demişti bende vurdurmadım doğum kontrol hapı kullanıyorum düzenli olarak