Zynpmrv doğumdan 3 gün sonra ben normal çarşafı kestim belime hafif sert bağladım günler gectikçe çarsafı tülbentle sıkılaştırdım sonra 1 ay sonra korse taktım esneklerden cok yaktı dikişlerimi üstüne değdiği için bende dikişimn üzerine ince bez koyup oyle takmıstım korseyi doktorum eve gittiğin gibi rahat hareket etmem için tak demişti ama yatarken kalkarken çok zorlanıyodum ben hemen takamadım 2 hafta düzenli taktım son yakıyodu korse terletiyodu bide cıkarttm bnde hafif göbeğim kaldı dışarı giderken takıyorum evin içinde takmıyorum