Ebuss
Merhaba kızlar! 35 gün önce doğum yaptım çoğu kişinin yaşadığı gibi ağlayarak emzirdiğim günler oldu ilk başta ama son 1 haftadır gayet iyiydim sütüm sağ göğüsüme göre sol göğüsümden daha fazla geliyo 2 gündür her emzirmeden sonra kısa süreli bir acı yaşıyorum yanma gibi ama dayanılıcak gibi bir acı değil... birden kesilip sonra tekrar ediyo var mı benim gibi aynı durumu yaşayan?
YesimDemirturk
✋✋✋ sanki damarda değilde dokuda iğne ilerliyormus gibi bir his oluyor 😔
Mrymrn
Ilk aylarda benimde olmustu simdi olmuyor 3.5 aylık olduk bu arada