Merhaba. Bebegim 70 gunluk oldu. Meme+mama olarak besleniyor. Reflulsu oldugu icin bebelac gold ar kullaniyoruz. Kati kivamli oldugundan tek delikli biberon zorluyo mudur cenesini acaba? 120 cc mamayi bitirmesi uzun suruyor. 3.ayina gectigimizde sizce kac delikli emzik ucu almaliyim? İki delik uc delik meme reddine sebep olur mu ? Biberonumuz philips avent pp