Arkadaslar oğlum sabahtan beri pipisini tutup aglıyordu. Doktora götürdüm hemen, doktor pipisini sıyırdı içine baktı orası kanıyordu. Enfeksiyon kapmıs veya zedelenmiş dedi. 2 kram verdi eve geldim onlarısürmk için pipisini geri sıyırdım, ama geri derisini yerine indiremedğm. 15 dakıka çocuk okadar acı cekti ağladıki. Annem vardı yanımda o denedi yaptı. Ama bebeğim ne cekti o 15 dakıkada. Allah askına ben bu kremler nasıl sürücem şimdi. Sizin basınıza geldimi bu olay