Hasasin diye bir krem var bizim bebeğimize sadece o iyi geldi. Balıkesirde bir eczacı yapıyormuş şehrinizde hangi eczanelerde var bilgi alabilirsiniz. Sürdüğümüz gün rengi açılmaya başladı 3.günde hiçbişey kalmamıştı. Tekrarlayacağı zaman hemen sürüyorum geçiyor şükür. 2 yaşına kadar geçer diyorlar inşallah 🤦♀️ birde şampuanımızı mustela çok kuru ciltler için olanı aldık.