Oske_21 Kızlar merhaba sezeryan doğum yaptım ve emzirmiyorum 6 kilo yapıştı kaldı şu meşhur yoğurt kürünü deniyeyim diyorum aranızda deneyen ve olumlu sonuç alan varmı ??