Aselim38 Kızlar sutumu sagiyorum ama az çıkıyor. Devam sütü ile takviye yapıyorum 2sini bir biberonda karıştırıp verebilir miyim?
seyreksevim Aselim38 çok canım önce emzir mamayı suyla hazırlayıp ver birde lactamil çay dene süt arttırıcı olarak
Aysheecann Anne sütünü hiçbiseyle karıstırma bnce bi damla bile olsa onu agzına ver sonra ne verceksen yine ver
karacairem Mamayı suyla vermeniz gerekiyor ikisi birbirine karıştırılacak şeyler değil sağdığınız sütü tek verin sonra mama yapın verin