Merhaba anneler kızım tam 3 aylık oldu bugün 10 gündür aşırı salya akması başlamıştı 5 gündür de ne uyuyor doğru düzgün ne de huzurlu uyku arkadaşını ağzına sokuyor emziğini ısırır gibi yapıyor yüzünü silerken elimi tutup ağzına götürmeye çalıştı bende elimi yıkayıp verdim napıcak diye bildiğiniz ısırır gibi yapıyor bide sinirleniyor onu yaparken bunlar diş belirtileri mi ? Bu kadar erken olur mu ? Diş kaşıyıcısı hangi marka ve nasıl almalıyım şimdiden teşekkürler