esma5825 kestirirken bende hep tereddüt ettim kafası üşürmü diye ama ne zaman bakasam sıcakki geneldede yine şapkasını çıkarmamaya özen gösteriyorum canım. Zaten çok çabuk uzuyo saçları bi hafta olmadan yavaş yavaş çıkmaya başlamışlardı şimdi biraz daha uzunlar tabi