Arkadaşlar oğlum 5 ay 5 günlük. Emziriyorum. Bazen mama vermem gerekiyor işte annemlere bıraktığım da yada dışar da emziremeyecek durumda olduğumda. Bazen de geceleri uyumadğnda veriyorum. Açıkçası bazen kurtarıcı oluyor. Normal dr bebelac gold 1 almıştım ondan vermiştim şuan bitti. 5 aylık olduğu iÇin yine gold 1 mi almam gerek yoksa 2 no mi geçmem gerekiyor ? Bir de 5 aylık bebeklerinize kaç Cc veriyorsunuz. Bu ara yine huy değiştirdi oğlum mesela gece vermiştim 120 cc sonra devamını istedi bende emzirdim öyle uyudu