Kanda enfeksiyon için verdi dr, emzirdiğimi söyledim anne sütüne geçmeyecek en azından bebeği olumsuz etkilemeyecek bir ilaç mı diye sordum çocuk doktoru da onayladı ama prospektüsünde emziriyorsanız kullanmayınız yazıyor, yan etkilerinde bebekte ishal cilt döküntüsü ve bir çeşit mantar oluşmasına sebep olabileceği yazıyor. İyileşmem için bu antibiyotiği kullanmam gerek sanırım ama ne yapacağımı bilemedim tecrübe eden varsa bilgi almak istiyorum